Новий сонячний безпілотник у небі!
Корейський аерокосмічний науково-дослідний інститут провів випробувальний політ безпілотного літального апарата EAV-3 на сонячній батареї. Літак оснащений сонячними елементами на крилах і корпусі та літій-сірковою батареєю LG Chem.
У прес-релізі компанія заявила, що малий літак призначений для тривалих польотів на висоті стратосфери, 12 км і більше. Двигун літака живиться від сонячних елементів на крилах довжиною 20 м та корпусі довжиною 9 м. "У денний час він літає, використовуючи сонячний елемент та акумуляторну батарею як джерело енергії, а вночі — енергію з акумулятора, заряджену в денний час", — сказали в LG Chem.
Летні випробування проводились у повітряному просторі Кореї з 08:36 до 21:47 на висоті близько 22 км. Сонячний безпілотник летів протягом семи годин зі стабільним виходом на висоті стратосфери 12-22 км, де звичайний літак не може літати.
Компанія заявила, що система накопичення енергії EAV-3 повинна витримувати складні атмосферні умови, включаючи температури близько -70°С та низький тиск в 1/25 атмосфери. LG Chem планує продемонструвати довготривалий політ, що триватиме більше кількох днів, виробляючи додаткові експериментальні літій-сірчані батареї у майбутньому. Більше того, після 2025 року компанія планує масово виробляти літій-сірчану батарею, що має щільність енергії удвічі більшу, ніж у нинішніх літій-іонних батарей.
- Французький стартап пропонує нове рішення для зелених сонячних дахівVegetek, французький дизайнер рішень для озеленення міст, розробив «біосонячні» дахи для фотоелектричних систем.Повна версія новини
- Сонячна електростанція для парковки. Функціонально та естетичноФранцузький постачальник дерев'яних каркасів Azélan розробив сонячний навіс для автомобіля, виготовлений з дугласії - породи деревини від рожевого до червонувато-коричневого відтінків з Центрального масиву, високогірного регіону в південно-центральній частині Франції.Повна версія новини