Великі комірки — маркетинг чи реальна ефективність?
Прагнучи відповісти на одне з головних запитань року, що стосується сонячних технологій, Trina Solar запропонувала консультаційній компанії DNV GL порівняти ефективність своїх модулів на основі 210-міліметрової пластини з розмірами 166 мм і 182 мм, що також відносно недавно з’явилися на ринку.
Завдяки введенню різних розмірів для кремнієвої пластини та подальшій розробці нових форматів модулів та конструкцій на їх основі, в 2020 році галузь поділилася на два “табори”, що надають перевагу 210-міліметровій пластині Zhonghuan Semiconductor або 182-міліметровому продукту, виробленому Longi.
Більші формати, безумовно, пропонують оптимізацію витрат у виробництві, і на рівні проекту виробники модулів обіцяють своїм споживачам значно нижчу нормовану вартість електроенергії (LCOE). Хоча обидва формати, ймовірно, будуть широко доступні принаймні протягом наступних кількох років, дані, що свідчать про перевагу в тому чи іншому напрямку, будуть корисними для визначення майбутнього галузі.
Було змодульовано ефективність роботи модулів Vertex на базі 210-мм пластин, а також інших, заснованих на форматах 166 мм та 182 мм. Моделювання базувалося на системі потужністю 100 МВт, що включала модулі, встановлені на одновісних трекерах, з'єднаних за допомогою струнних інверторів. Моделювання проводилося на основі кліматичних умов на ділянках у Південній Іспанії та Техасі, США, з розрахунками витрат, які також враховують місцеві витрати на проект та тарифи на електроенергію.
Модель DNV GL показує, що і модулі на базі 182 мм, і 210 мм пропонують нижчі витрати на електроенергію порівняно з батареями 166 мм. За даними майданчику в Іспанії, початкові інвестиції були меншими на 2,9% із модулями 182 мм і на 3,4% нижчими з модулем Trina Vertex. Це знизило LCOE на 2,5% та 2,8% відповідно. Результати для ділянки в Техасі були подібними: витрати зменшились на 2,8% для 182 мм і 3,6% для 210, що призвело до зниження LCOE на 3,0% і 3,5%.
Таким чином, дослідження продемонструвало реальну ефективність великих комірок сонячних батарей.
- Французький стартап пропонує нове рішення для зелених сонячних дахівVegetek, французький дизайнер рішень для озеленення міст, розробив «біосонячні» дахи для фотоелектричних систем.Повна версія новини
- Сонячна електростанція для парковки. Функціонально та естетичноФранцузький постачальник дерев'яних каркасів Azélan розробив сонячний навіс для автомобіля, виготовлений з дугласії - породи деревини від рожевого до червонувато-коричневого відтінків з Центрального масиву, високогірного регіону в південно-центральній частині Франції.Повна версія новини