Коли не вистачає вільної землі…

Морське будівництво плавучих СЕС має чимало додаткових вимог у порівнянні з сонячними електростанціями на водосховищах: вищі хвилі, припливи, більш агресивна середа… Все це ставить цікаві виклики, однак, зовсім не є перепоною для переходу на чисту відновлювану енергетику!
У Сінгапурі побудована найбільша в світі морська плавуча СЕС. Проект реалізував місцевий ВДЕ девелопер Sunseap. Будівництво електростанції тривало близько року.
Зазвичай плавучі СЕС встановлюють на поверхні невеликих внутрішніх водойм — озер, водосховищ або затоплених кар'єрів. Створення ж морських сонячних електростанцій стикається з безліччю труднощів, таких як високі хвилі, течії та обростання конструкцій черепашками.
Проте морські плавучі СЕС з'являються в різних точках планети. Одну з них побудували в Сінгапурі.
Втім, нова електростанція розташована не зовсім в море. Її розташували в північній частині досить вузького Джохорскої протоки, що розділяє Сінгапур і Малайзію. Тому високі хвилі і сильні течії конструкції не загрожують.
Електростанція встановлена на 30 тисячах понтонів, які утримують на плаву більше 13 тисяч сонячних панелей, кілька десятків інверторів і потужний трансформатор. Встановлена потужність сінгапурської СЕС — 5 МВт. Планується, що вона буде виробляти щорічно більше 6 ГВт⋅год. Енергія передається в електромережу за допомогою підводного кабелю.
Планується, що електростанція знизить викиди вуглекислого газу на 4258 тонн щорічно.
- Французький стартап пропонує нове рішення для зелених сонячних дахівVegetek, французький дизайнер рішень для озеленення міст, розробив «біосонячні» дахи для фотоелектричних систем.Повна версія новини
- Сонячна електростанція для парковки. Функціонально та естетичноФранцузький постачальник дерев'яних каркасів Azélan розробив сонячний навіс для автомобіля, виготовлений з дугласії - породи деревини від рожевого до червонувато-коричневого відтінків з Центрального масиву, високогірного регіону в південно-центральній частині Франції.Повна версія новини