Повністю сонячний катамаран

Катамаран розроблено англійським гонщиком і інженером Філом Моррісоном. Все для проведення 100-денних соло трансатлантичної поїздки з Чилі до Австралії буде забезпечуватись виключно на живленні від автономної СЕС.
Назване Нова, судно має довжину 11 метрів, ширину 7 метрів і здатне розвивати швидкість 5-7 вузлів. Воно виготовленио з вуглеволокнистих композитів і важить лише 2,2 тонни. "Судно призначене для розбиття на два корпуси та чотири палубних секції, які разом із допоміжним обладнанням вмістяться у два 40-футові контейнери", - йдеться у заяві Моррісона.
Човен оснащений сонячною електростанцією потужністю 11 кВт, побудованою з гнучкими гетероперехідними сонячними панелями. " Вартість сонячних елементів плюс робоча сила склали до 12 000 євро", - заявив прес-секретар виробника.
Сонячна батарея буде покривати поверхню судна близько 66 м2, а з боків корпусу також будуть панелі, забезпечуючи додаткові 12 м2 на бік. "Незважаючи на те, що ці панелі не будуть такими ефективними, як палубні панелі, сподіваємося, вони зберуть цінну додаткову енергію, коли сонце буде низько на горизонті та від світла, що відбивається від поверхні води", - пояснив Гевел Солар.
Фотоелектрична система також забезпечить подачу прісної води, оскільки човен оснащений системою опріснення, що працює від самої сонячної електроенергії.
Катамаран також оснащений системою накопичення енергії, розробленою компанією Enel X, підрозділом італійської компанії Enel . Система спирається на 26 Li-Fe-фосфатних батарей, щоб забезпечити стабільне живлення для фотоелектричної системи, яка в ідеальних умовах може перевищити 5 кВт. "Складні контролери заряду MPPT, здатні регулювати струм і напругу, щоб максимізувати потенціал зарядки, будуть поєднані зі складною системою контролю, яка дозволяє кораблю оптимізувати отриману потужність", - заявив Моррісон.
Затверджується, що Nova зможе з повною автономністю перебувати в океані до шести місяців.
- Французький стартап пропонує нове рішення для зелених сонячних дахівVegetek, французький дизайнер рішень для озеленення міст, розробив «біосонячні» дахи для фотоелектричних систем.Повна версія новини
- Сонячна електростанція для парковки. Функціонально та естетичноФранцузький постачальник дерев'яних каркасів Azélan розробив сонячний навіс для автомобіля, виготовлений з дугласії - породи деревини від рожевого до червонувато-коричневого відтінків з Центрального масиву, високогірного регіону в південно-центральній частині Франції.Повна версія новини