СЕС для залізниць

СЕС, розроблені вздовж залізниць для подачі електроенергії безпосередньо в мережу тягового струму , не є новою ідеєю. Німецький розробник сонячного проекту Enerparc побудував для цієї мети перші сонячні електростанції в Північній Німеччині. Однак такі проекти аж ніяк не є безсумнівним успіхом, оскільки необхідно враховувати деякі технічні та юридичні особливості.
Таким чином, Німецький центр досліджень залізничного транспорту (DZSF) Федерального залізничного управління Німеччини доручив TÜV Rheinland дослідити потенціал таких фотоелектричних застосувань на залізничній інфраструктурі через 14-місячний дослідницький проект. Міждисциплінарна команда спеціалістів із залізниці та сонячної енергетики досліджуватиме, які фотоелектричні програми сумісні із залізничною інфраструктурою, щоб подавати сонячну енергію безпосередньо в залізничну мережу. Крім того, слід визначити, наскільки фотовольтаїка могла б збільшити частку відновлюваних джерел у тяговому струмі.
«Якщо можна виробляти енергію вздовж широко розгалуженої мережі залізниці і подавати її безпосередньо, тим самим краще використовуючи існуючу інфраструктуру та зменшуючи втрати енергії через багаторазове перетворення та транспортування, залізничний вид транспорту міг би ще більше покращити свій екологічний баланс», — пояснив Юрген ван дер Вім, експерт із залізничних технологій TÜV Rheinland. Існують різні варіанти інтеграції фотовольтаїки в залізниці, наприклад, у рельєфі або на шумозахисних бар’єрах, додав він. Особлива проблема полягає в подачі виробленої сонячної енергії безпосередньо в однофазну 15-кіловольтну мережу.
TÜV Rheinland реалізує проект у трьох напрямках. По-перше, він хоче дослідити ринковий потенціал цих проектів, оцінити всі технічні аспекти та компоненти для прямого подачі в мережу тягового струму та проаналізувати існуючі проекти.
На другому етапі німецький інститут хоче визначити зони на залізничній інфраструктурі Німеччини та в ній, які можна використовувати для таких застосувань, а також можливу вихідну потужність та енергію. Для цього він буде спиратися на бази даних німецького залізничного оператора Deutsche Bahn, а також на карти сонячної радіації. Однак розглядатиметься не лише пряме живлення в мережу тягового струму, а й внутрішні споживачі в залізничному секторі, які знаходяться поблизу точки генерації.
На третьому етапі проекту експерти TÜV Rheinland встановлять основні вимоги до фотоелектричних проектів, підключених до тягової мережі залізниці. У цьому контексті вони зможуть надати конкретні рекомендації щодо необхідних змін до залізничних правил для інтеграції фотоелектричних систем на залізничній інфраструктурі та в неї, беручи до уваги пряму подачу. Проект також намагатиметься висвітлити існуючі перешкоди та обмеження та розробити рекомендації щодо їх усунення.
- Французький стартап пропонує нове рішення для зелених сонячних дахівVegetek, французький дизайнер рішень для озеленення міст, розробив «біосонячні» дахи для фотоелектричних систем.Повна версія новини
- Сонячна електростанція для парковки. Функціонально та естетичноФранцузький постачальник дерев'яних каркасів Azélan розробив сонячний навіс для автомобіля, виготовлений з дугласії - породи деревини від рожевого до червонувато-коричневого відтінків з Центрального масиву, високогірного регіону в південно-центральній частині Франції.Повна версія новини