Більше причин переходити на СЕС
Оскільки продажі електромобілів стрімко зростають у всьому світі, потенційні покупці зважують не лише ціну, але й логістику та витрати на зарядку екологічно чистих автомобілів.
Інженери UniSA (Університет Південної Австралії) підрахували, що власники електромобілів можуть скоротити річні витрати на електроенергію майже на 40 відсотків, якщо домогосподарства не будуть повністю залежати від електромережі та заряджатимуться вдома в періоди, що не є піковими.
У новій статті, опублікованій у журналі Renewable Energy , професор Махфуз Азіз та його колеги розглядають занепокоєння власників електромобілів щодо витрат на зарядку, що є однією з головних перешкод для вибору екологічно чистого автомобіля.
«Електромобілі стануть важливим компонентом енергоспоживання домогосподарств у всьому світі згідно з планами щодо заміни автомобілів, що працюють на бензині, протягом наступного десятиліття», — каже професор Азіз.
«Для автомобілістів із приватним місцем для автомобіля домашня зарядка є найзручнішим варіантом, але для тих, хто все ще повністю покладається на електроенергію від мережі, витрати можуть значно зрости».
Рекордно низькі ціни на дахові фотоелектричні системи та зниження вартості акумуляторів заохочують домогосподарства «виходити на зелений світ», але споживачі повинні враховувати кілька змінних, кажуть дослідники.
Використовуючи дані з Південної Австралії, де понад 40 відсотків будинків мають сонячні батареї на даху, дослідники порівняли кілька сценаріїв домогосподарств, враховуючи попит на заряджання електромобілів, вартість встановлення фотоелектричних панелей, погіршення якості батареї та обмеження експортної потужності.
Базуючись на типовому споживанні електроенергії домогосподарствами (17 кВт*год/день на півдні Австралії) і середньодобовій відстані переміщення автомобілістів (36,7 км в Австралії), дослідники проаналізували річні витрати на електроенергію для домогосподарств з бензиновими автомобілями та електромобілями. Вони також проаналізували споживання енергії в періоди пікового навантаження, між 17:00 і 21:00.
«У основному вся енергія імпортується з мережі, де немає сонячних панелей, акумуляторів чи електромобілів», — каже професор Азіз.
«Якщо додати сонячні батареї, імпортується приблизно на 20 відсотків менше енергії, а з акумуляторами це значення скорочується приблизно на 83 відсотки. Коли додаються електромобілі, споживана енергія значно зростає, але імпортована енергія може бути зменшена приблизно на 89 відсотків від загального обсягу споживання.
«Наші результати показують, що домогосподарства з бензиновими автомобілями можуть скоротити свої річні витрати на електроенергію на 6,71 відсотка за допомогою сонячних панелей і на 10,38 відсотка за допомогою акумуляторної системи. Заміна бензинових автомобілів електромобілями може зменшити річні витрати на 24 відсотки та 32 відсотки відповідно. Найсуттєвішого зниження (39,6 відсотка) можна досягти за допомогою тарифікації в непіковий період».
Дослідницька група включає аспіранта пані Янь Ву та співкерівника доктора Мохаммеда Хаке. Наразі команда досліджує економічно ефективні стратегії заряджання електромобілів для більших груп, таких як багатоквартирні будинки та університетські містечка, зводячи до мінімуму вплив на електромережу та розподільчі лінії.
Згідно з даними drive.com, популярність електромобілів у всьому світі стрімко зростає, і за оцінками, до 2030 року на дорогах буде 145 мільйонів електромобілів — порівняно з 11 мільйонами сьогодні. Незважаючи на пандемію, у 2020 році продажі електромобілів у всьому світі зросли на 43 відсотки, хоча вони становили лише 0,7 відсотка від усіх продажів автомобілів в Австралії.
Проте до 2030 року принаймні 50 відсотків усіх продажів нових автомобілів у Новому Уельсі будуть електричними, і очікується, що інші штати наслідуватимуть цю тенденцію.
- Французький стартап пропонує нове рішення для зелених сонячних дахівVegetek, французький дизайнер рішень для озеленення міст, розробив «біосонячні» дахи для фотоелектричних систем.Повна версія новини
- Сонячна електростанція для парковки. Функціонально та естетичноФранцузький постачальник дерев'яних каркасів Azélan розробив сонячний навіс для автомобіля, виготовлений з дугласії - породи деревини від рожевого до червонувато-коричневого відтінків з Центрального масиву, високогірного регіону в південно-центральній частині Франції.Повна версія новини